Fejős ontja a romantikus regényeket az utóbbi időben, de én eddig távol tartottam magam tőle, mert  a részletek, amiket olvastam itt-ott a műveiből, nem keltették fel az érdeklődésemet. Most viszont kölcsönkaptam a barátnőmtől (kölcsönkönyvet meg elvből nem utasítok vissza) fent említett kötetet, és meg kell mondjam, elég hamar a végére értem, könnyen olvastatta magát a sztori. Viszont nem hagyott bennem mély nyomokat, nem tudtam igazán azonosulni egyik karakterrel sem, a stílus meg hol szenvelgős volt, hol újságírósan magyarázós. Szeretem a romantikus történeteket, de valahogy nem ezt a vonalat.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1001372739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása