Ez is az Ulpius könyve, Könyvszalonos beszerzés, és ez sem fogott meg annyira (Mi van velem?). Szeretek főzni, ezért gondoltam nem jöhet rosszul egy könnyed, humorosnak ígért regény, amely ráadásul recepteket is tartalmaz. Sajnos úgy tűnik a görög konyha nem az én világom, mert gyakorlatilag a receptek számomra használhatatlanok voltak, talán az egy muszakát kivéve, de azt eddig is sejtettem, hogy hogyan készül. A sztori meg nagyon gyenge volt, úgy tűnik nekem, hogy a szerző próbált valami élvezhető kerettörténetet szerkeszteni a receptek köré, de szerintem elég unalmasra sikerült. A szereplők sem voltak szimpik, kezdve a férjét két egymás mellett lakó férfival csaló vampon (egyébként tökre életszerű történet, nem?), és folytatva a két sült hülyével, akik meg mindent megtettek a nő kedvéért. Más szereplő meg gyakorlatilag nem volt. Kidolgozatlan történet, kidolgozatlan szereplők, pocsék receptekkel: dióhéjban ennyi. Ha tehetitek kerüljétek!

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr411181291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása