Én először a Mansfieldi kastélyt olvastam Jane Austentől, és aztán jöttek sorban a klasszikusok: Büszkeség és balítélet, Értelem és érzelem, Emma. Egytől egyig kiváló könyvek. A Meggyőző érvek a legutolsó regénye Austennak, és sokak szerint a legjobb. Én azért ezt nem mondom, szórakoztató, kellemes olvasmány, de nincs meg benne minden, ami kell egy jó Jane Austenhoz, nekem kissé száraz, hiányoltam az igazi nagy érzelmeket, és igazándiból nagyon izgi sem volt. Ettől függetlenül Jane Austen rajongóknak kötelező, és másoknak sem fog megártani. Lehet, hogy túl sokat is vártam, mivel a Jane Austen naplójában is van egy csomó utalás erre a regényre, ami nagyon kiváncsivá tett.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr651008574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása