img_2253.JPG

- Pénteken a Vapianoban ettünk barátokkal, és jót beszélgettünk. 

- Szombaton a Révai bálban voltunk, ahol remekül szórakoztunk a szülőtársakkal és a tanárokkal. 

- Főzés mellé néztem egy kis sütis krimit. Határozottan jobban tetszett, mint a regények, azokat a vége felé már nagyon eluntam. 

- Barátnőmmel ebédeltem az Árkádban, és megkóstoltam a Burger King új tükörtojásos hamburgerét. Nagyon ízlett.

- Megint feltöltöttem a Müllerben a teakészletet, és nagyon jókat találtam, a fenti képen láthatóak.

- Lefoglaltuk a nyaralást. Nem jött össze a barátokkal, de eljutunk egy rég vágyott helyre, egy klassz szállodába, úgyhogy jó lesz szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr5013661428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása