meseanyu 2018.01.31. 07:45

Januári zárás

img_2213.JPG

Beszerzések (3):

Fredrik Backman: Mi vagyunk a medvék

Kicsit le vagyok maradva Backmannal, még az előző kötetét sem olvastam, de ezt most megkívántam.

Catherine Rider: Csók New Yorkban

Ezt New York mániás leányomnak rendeltem meg még karácsonyra, de csak most jött meg. Jó választás volt, már olvassa is.

L. M. Montgomery: Gubanc

Ez kellett, mert Montgomery.

Olvasások (14):

Nagyon elégedett vagyok az évkezdéssel: egy félbehagyásom se volt, öt könyvet sikerült elolvasni a várólista-csökkentős polcról, és a legnagyobb öröm, hogy minden olvasmányom tetszett is. 

Eric Linklater: Fő az elszántság

Saját példány, várólista-csökkentős. Helyes, békebeli hangulatú, finom humorú regény.

Sarah Pennypacker: Klementin levelet ír

Könyvtári. A Molyon egy értékelés juttatta eszembe a sorozatot, aminek az első két részét már olvastam. Ez a harmadik is nagyon szerethető.

Balázs Ágnes: Neveletlen ABC

Könyvtári. Szintén a Moly hozta meg a kedvem hozzá, meg Balázs Ágnest egyébként is szeretem. Rendkívül helyes kis kötet.

Jeanette Winterson: Gubancrom

Könyvtári, várólista-csökkentős. Nem tudok igazán semmibe belekötni, de nem volt akkora durranás, mint vártam. 

Pásztohy Panka: Pesti mese

A szerzőtől kaptam, zsűrizendő darab. Szép rajzok, kedves történet.

Jennifer L. Holm: A tizennegyedik aranyhal

Könyvtári, várólista-csökkentős. Igzalmas, olvasmányos kötet.

Holly-Jane Rahlens: Vilmos herceg, Maximilian Minsky meg én

Saját példány,  várólista-csökkentős. Kellemes tiniregény.

Tóth Krisztina: Orrfújós mese

Ezt tesóm vette ki a könyvtárból, és Szekszárdon olvastam, amikor ott voltunk. Vicces, tanulságos kis mese a higiénia szükségességéről.

Fredrik Backman: Mi vagyunk a medvék

Saját példány. Nagyon más, mint az eddigiek, sokkal nyomasztóbb, de azért érdemes volt elolvasni.

Vera Ferra-Mikura: Tizenkettő: nem egy tucat!

Könyvtári. Erre is a Molyon figyeltem fel, kellemes, békebeli kis pöttyös.

Julie Buxbaum: Három dolgot mondj

Saját példány. Ez volt a sok helyes könyv között a legjobb, a hónap kedvence.

Evelien de Vlieger: Félix és a szerelem

Könyvtári. Ennek is olvastam már az első részét, és tetszett, most random került a kezembe a könyvtárban. Még mindig jó képileg, szövegileg, bár kissé elvont.

Kertész Erzsébet: Szamóca-lányok

Saját példány. Ezzel is úgy jártam, hogy nem tetszett annyira, mint vártam, de azért üdítő, könnyed olvasmány.

Dániel András: Kuflik a láthatatlan réten

Könyvtári, zsűrizendő. A kuflikat nem tudom megunni, ez a kötet is aranyos volt. Az elsőben köd, a másikban tavasz, mindkettőt imádom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr4813599279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása