img_2017.JPG

- Ez még az előző heti beszámolóból maradt ki, de muszáj most ideírnom, hogy múlt hét csütörtökön voltunk a Honeybeats Symphoney-n, mert hatalmas koncert volt.

- Pénteken aztán barátnőkkel karácsonyoztunk nálunk, hamburgert rendeltünk, és jót beszélgettünk. 

- Szombaton Katinkával kettesben moziztunk, Az igazi csodát néztük meg, szuper volt.

- Vasárnap meg Starwars, az is tetszett, de a szombati film egyértelműen emlékezetesebb marad.

- Még aznap megvettük a karácsonyfát, fel is állítottuk, és hétfőn, amikor szabin voltam, fel is díszítettem. Kedden is szabin voltam, és ismét átélhettem azt az érzés, hogy milyen jó lesz majd, ha nem kell munkába járni.

- Szerdán volt a céges karácsonyi vacsi, és meg kell mondjam, nagyon kitettek magukért. Volt kaja, pia bőven, és nagyon jó hangulat.

- Jutalmat is kaptam, és az egészet átutaltam az Igazgyöngynek, mert sokszor tényleg jobb adni, mint kapni.

- Tegnap meg Tibornak is megkezdődött a szabi, ennek örömére szomszédokkal vacsiztunk a La Marédában. Isteni volt a kaja, finomak a borok, és rettenetesen sokat röhögtünk.

- Ma reggel meg a Fűszeresben ettünk villás reggelit, aztán meg sétáltunk a városban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr4413509593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása