blog_302.jpg

- Ismét volt egy jó kis IKEA-ttúra. Mondjuk még mindig ezren vannak, pedig azt gondoltam, hogy a soroksári nyitás majd azért csökkenti a budaörsi tömeget. A legújabb nagy felfedezésem viszont ez, amit biztosan fogok még máskor is vásárolni.

- Fent említett kosárkák (egyszerű krémekkel megtöltve) két  kisebb létszámú vendégségen is átsegítettek a héten, ahol nem a kaja, hanem inkább a beszélgetés volt a középpontban. 

- Aztán volt egy nagyobb vendégség is grillezéssel, kaptam egy ilyen üveget ajándékba, és itt is volt miről beszélni, nagyon érdekes nevelési kérdésekről például.

- A könyvtárból kivettem egy csomó részt a Korongvilágból, amit már régóta terveztem. Nagyon kíváncsi vagyok.

- Ezen meg nagyon jókat nevetgélek, Marian Keyes még mindig zseniális.

- Egy újabb virág nyílik a kertben. Mint kisebb kutatás után kiderült, japán szellőrózsa az illető.

- Az utolsó cseppig kiélvezem most a meleget, hogy kellőképpen feltöltsem a raktárakat, és tudjak miből élni, amikor majd fél évig kabátban kell járnunk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr2412755626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása