meseanyu 2016.02.26. 11:04

Heti jóságok 45.

blog_60.jpg

- Szombaton reggeli Szekszárdon a Kávé Házában, lazacos szendvics, nyami. Ezt követően Katinkának beszerzésre került egy kockás ing, ha esetleg demonstrálni kellene.

- Este Jogászbál, isteni vacsival, jó borokkal és koktélokkal, remek hangulattal és tinci-táncival négyig.

- Nézem a Downton Abbey ötödik évadát, lassan sorozatfüggő leszek, annyi mindent nézek, és annyi minden érdekel még. 

- Megkezdtem a tavaszi out-fitem kialakítását, ennek keretében birtokomba került egy ilyen naci a Tchibo-tól, a Humanicban találtam egy óriási kék vászontáskát nagyon leárazva, és tervezek még beszerezni egy fehér tornacipőt.

- Pennys ínyencségek: barack- és körtebefőtt, rókagomba konzerv és vörös pesztó. 

- A fenti finomságok ellenére, nem akarom elkiabálni, de megindult végre a fogyásom.

- Volt egy pár fülbevalóm, amit imádtam, és állandóan hordtam, aztán elveszett az egyik. A héten, amikor Katinka valami egészen mást keresett, megtalálta a kocsiban. Pár nap múlva viszont már megint nem volt a fülemben, de aztán pár óra múlva ott volt a konyha padlóján. Valahogy nagyon vissza akar térni hozzám! (Egyébként meg laza valószínű a dugója, azért esik ki úton-útfélen.)

- Nagyon élvezetes és tanulságos olvasmány Pamela Druckerman könyve, nem csak kisgyereknek.

- Heti zenének egy kis Foo Fighterst hoztam. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr868420846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása