meseanyu 2015.09.13. 12:28

Heti jóságok 22.

suli.gif

- Év eleji nehézségek leküzdése: sikerült  összehangolni a zeneiskolát meg a sportot, megvolt a szülői értekezlet meg az első fúvószenekari próba, és eddig minden pozitív.

- Első, de szerintem nem utolsó látogatásunk a DiVinoban: jó kaják, jó borok, jó hangulatú molytársak.

- SVÉT 7.0 Pannonhalmán, ahol nem csak kiváló ételeket kóstolhattunk, hanem megnéztük az új kiállításokat is.

- IKEA-túra, ahol beszereztük még a hiányzó székeket, és többek között vettem akciós málnás kekszet, ami isteninek bizonyult a kávéhoz.

- Vettem egy piros magassarkút az Arában, utolsó darab volt, pont az én méretemben, fél áron.

- Megvettem az új olasz könyvet, hamarosan kezdjük.

- Kedves emlékeket ébresztett bennem ez a karc a Molyon, imádtam egykor ezt a filmet, és ezt a számot.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr287784370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása