meseanyu 2015.04.24. 11:06

Heti jóságok 2.

dsc_0292.jpg

- Befutott végre a villanyszerelő, akit már hetek óta hajkurásztam, és befejezte az elmaradt dolgait, így most már sehol sem lógnak ki vezetékek a házból. Áldásos tevékenysége folytán többek között lett kaputelefonunk és kültéri lámpánk, amelyek a fenti képen láthatóak.

- Katinka  barátnőjénél aludt, így végre meg tudtunk nézni két 16 karikás filmet (Hogyan rohanj a vesztedbe, Tammy), amelyek nem voltak túlzottan egetrengetőek, de határozottan felnőttes érzés volt.

- Szombaton és vasárnap is Tibor főzött, én meg pihengettem meg Pinteresteztem, tisztára rá vagyok kattanva.

- Szombat este a Macskákat néztük az Arénában, élveztem nagyon. Bár fülembe csengtek a régi hangok a lemezről, azért ez az új nemzedék is nagyon jól nyomja, Koós Réka pl. ezerszer jobb Grizabella, mint Almási Éva.

- Ültettem levendulát a hálószoba előtti virágágyásba, mondjuk nem a tervezett ALDI-sat, mert amikor csütörtök délután fél négykor már a második üzletükben sem volt egy darab sem az aznapra meghirdetett akciósból, fogtam magam és megálltam a temető melletti virágosnál, ahol régebben mindig vettem a muskátlikat. Vissza fogok szokni hozzájuk, mert nagyon jó dolgaik vannak, volt például mindenféle fűszernövény, amire majd szintén szükség lesz, ha végre elkészül a terasz.

- Vettem Tchibo-ban farmerdzsekit, a próbababáról kellett leszedetnem, mert nem volt már kis méret, de ez most színben, fazonban is tökéletes, a régiből ugyanis kifogytam.

- Egy csomó jó könyv van itthon a könyvtárból: A marsi, Az ember, akit Ovénak hívtak, Fvonk + egy rakat előjegyzés, kölcsönkönyvek garmadája, várólista-csökkentősök. De most úgy döntöttem, hogy ez nem frusztrál, hanem próbálom a jó odalát nézni a dolognak: egy ideig nem fogok unatkozni, az biztos.

- Katinka elment ma reggel Egerbe a gyakorló iskolák kórusainak országos találkozójára, és kicsit könny szökött a szemembe, amikor arra gondoltam, hogy ez lesz az első iskolás jellegű különalvása, meg arra is, hogy micsoda fantasztikus élményei lesznek majd, amilyenek nekem is voltak a debreceni kórusversenyen annak idején.

- Élvezem a tavaszt: a napsütést, a kellemes meleget, a harsogó zöldet, a virágzó fákat és bokrokat, a madárcsicsergést és az illatokat. És holnap Barcelona! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr847394032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása