dsc_0153_1_.jpg

Lobo csodálatos játékának/versenyének már a kezdetektől nagy rajongója voltam, itt is született egy-egy bejegyzés már erről. Ez lesz az ötödik jubileumi év, hogy elindulok én is, és remélem most majd végre újra sikerrel járok. 2011-ben és 12-ben ugyanis sikerült hiánytalanul elolvasnom a kijelölt 12 könyvet, 2013-ban viszont már egyet kénytelen voltam félbehagyni (mert elvem, hogy olyan könyvre, ami nagyon nem tetszik, még a várólistám csökkentése érdekében sem pazarolom az időm), Umberto Eco kifogott rajtam A prágai temetővel, így ezt az évet hivatalosan buktam. Az idei, 2014-es listával viszont úgy jártam, hogy elolvastam róla 9 könyvet, ami azért nem siralmas teljesítmény szerintem, de aztán a végére hagyott angol nyelvűek egyikével, nevezetesen egy Barbara Pym kötettel úgy megakadtam, hogy máig ott fekszik félig elolvasva a komódon. Ezt valamikor a közeljövőben (de nem valószínű, hogy még az idén) befejezem, a maradék kettőnek viszont hozzá se fogok kezdeni záros határidőn belül. Így ezt az évet sem sikerült teljesíteni. De nem vagyok szomorú, hiszen szereztem egy fontos tapasztalatot, hogy ne erőltessem annyira az angol könyvek olvasását, mert minden igyekezetem ellenére nem tudom őket feltétel nélkül élvezni. Az utóbbi időben egyébként is örülök, ha egy magyar nyelvű kötet elnyeri a tetszésemet, úgyhogy mostanában nem én leszek az, aki kifosztja a bookdepót, az biztos. Éppen ezért a 2015-ös listában nincs is ilyen jellegű könyv, és azt hiszem megpróbáltam meglehetősen biztosra menni, olyan könyveket válogattam, amelyeket nagy valószínűséggel nem csak elolvasni, de élvezni is fogok. Itt megnézhetitek a virtuális polcomat, fentebb pedig látható a könyvkupac, amelynek január elsejétől nekirugaszkodom majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr406986765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása