meseanyu 2014.11.04. 18:07

Castello

Hagyományosan wellness-hotelben töltöttünk egy pár napot az őszi szünetből, és a választás idén a siklósi Hotel Castellora esett, egyrészt mert közel van Szekszárdhoz, tehát tesóméknak nem kellett annyit utazni a babával, másrészt mert tetszettek az enteriőrjei a netes képek alapján, harmadrészt pedig kedvező áron jó csomagot ajánlottak. Október 23-án  két órakor érkeztünk, elfoglaltuk a szobát, és mentünk is fürödni. A fürdőben sajnos rengetegen voltak a hosszú hétvégére való tekintettel, ez végig probléma volt, kivéve reggel, amikor a külsős vendégek csak 10 után jöhettek be, addig 9-től (mert kb. addigra végeztünk a reggelivel) miénk volt a pálya. A sokadalom ellenére azért mindig volt hely a szaunában, viszont a fekvőágyra vadászni kellett, és a medencékben is volt egy kis hering feeling. A szoba viszont nagyon kényelmes volt,és az egész szálloda art-deco stílusa nagyon tetszett. Jó volt a kaja, kedvesek voltak a pincérek, családias volt az egész, mindig megvolt a foglalt asztalunk egy kellemes sarokban, Emma meg mászhatott a padlószőnyegen vagy verhette a kanalával az asztalt. Minden este volt élő zene, de nem nagyon táncoltak a népek, ezért mi sem, csak üldögéltünk és nézelődtünk, de teli hassal ez is jólesett. Koktélt nem ittam, pedig ilyenkor mindig szoktam, de egyszerűen a nagy zabálások után már nem fért belém, úgy látszik, megy össze a gyomrom. Volt moziszoba, ami egy nagyképernyős tévét jelentett meg pár dvd-t, de mivel Katinka annyira szeretett volna egy ilyen délutánt, ezért megnéztük az Ördög Pradat visel című opuszt, amit ő még nem látott. Én most majdnem jobbnak találtam, mint amikor először láttam, jól illeszkedett a punnyadós, "nézzünk ki a fejünkből a jó melegben, miközben kint gomolyog a köd" hangulatba. Aztán szombaton, amikor már kisütött a nap, megnéztük a siklósi várat is, ami kiállításilag elég gagyi volt, viszont szép a környezet, kellemes ott sétálgatni. Vasárnap aztán kipihenten, kisimulva, két kiló túlsúllyal távoztunk, és ismét megállapítottuk, hogy mennyire fel tud tölteni ez a pár nap lazulás.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.