meseanyu 2012.08.02. 16:38

Liebster Award

Liebster.jpgA drága Katherine tisztelt meg ezzel a díjjal, nagyon köszönöm neki!

A játék szabályai:

1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.

2. Válaszolnia kell a jelölő minden kérdésére.

3. 11 új kérdést kell feltennie a saját jelöltjeinek.

4. Akik 11-en vannak és akiknek a nevét belinkelte.

5. Nincsen visszajelölés.

11 dolog magamról:

1. Szeretek nyelveket tanulni. Jól beszélek németül, tűrhetően angolul és most olaszul tanulok. Hosszú távon tervben van még a francia és a spanyol.

2. Férjemmel közös hobbink a társastánc.

3. Ha tehetem, délutánonként szundítok egy órácskát.

4. Nagy álmom egy családi ház.

5. Tíz évig zongoráztam, és ha lesz egy házam és benne hely egy pianínónak, tervezem a tudásom felelevenítését.

6. Sokáig énekeltem kórusban, nagyon szerettem, ezt is szívesen elkezdeném újra. Csak a férjemet kéne rábeszélnem, hogy velem tartson.

7. Szeretem a minőségi borokat, főleg a szekszárdit.

8. Szívesen járok wellness-szállodákba.

9. Nem szeretek kézműveskedni, nem is vagyok ügyes az ilyesmiben.

10. Pár éve ismét szeretek biciklizni.

11. Hízásra hajlamos vagyok és szeretek is enni, ezért mindig hadilábon állok a súlyommal.

Válaszok Katherine kérdéseire:

1. Ha teheted, kérlek, áruld el, miért az a blogod neve, ami?

Először úgy volt, hogy csak jó könyvekről írok, de aztán egyfajta olvasónapló lett belőle. Egy időben át is neveztem Olvasmányaimra, de aztán visszavettem az eredeti nevet, mert jobban tetszett.

2. Mi az első dolog (esetleg szó), ami eszedbe jut az olvasással kapcsolatban?

Egy kényelmes kanapé. :-)

3. Mi volt e legfurcsább hely vagy szituáció, ahol olvastál már?

Igazán extrém dolgot nem tudok mondani, mostanában többször olvastam a Meckiben, amíg a gyerekem meg a barátnője játszottak.

4. Általában hány könyvet olvasol egyszerre?

Nem sokat. Ha jó a könyv, akkor folyamatosan azt olvasom, nem nagyon fér bele más pár napig. Esténként a gyereknek olvasok valami gyerekkönyvből, emellett vannak olyan könyvek, amelyek nehezen olvashatók és /vagy hosszúak, unalmasak, de félbehagyni nem akarom őket, azokat, mint most pl. a Háború és békét úgy olvasom, hogy minden egyéb könyv befejezésekor beiktatom egy-két napra.

5. Mi a véleményed arról, ha valaki félbehagyja egy könyv olvasását?

Teljesen elfogadható számomra, régebben én is csináltam ilyet, mostanság viszont már csak nagyon ritkán.

6. Rendszerezed-e valahogy a könyveidet (polcrend, katalógus stb.)?

A sorozatokat, egy szerzőtől való könyveimet mindenképp egymás mellett tartom, a kiadók közül meg pl. az Agave kiadványok is egy helyen vannak. Elsősorban esztétikai elvek vezetnek egyébként a polc elrendezésében, az Agavésok is azért kerültek egymás mellé, mert szép egységesek a borítók.

7. Mi a véleményed az e-könyv-olvasóról, neked van-e?

Nincs ilyenem, jobban szeretem a hagyományos könyveket. Viszont vannak olyan szituációk, amikor praktikus lehet, ezért nem zárom ki, hogy egyszer talán nekem is lesz.

8. Mi hat rád jobban, egy könyv borítója vagy egy könyv fülszövege?

Egyértelműen a fülszöveg.  Persze én is szeretem, ha a borító esztétikus és illik a könyvhöz, de nem ez a legfontosabb.

9. Gyűjtesz-e valamit a könyveken kívül, ha igen, mit?

Élményeket és tapasztalatot. :-)

10. Melyik a kedvenc magyar városod?

Győr, ahol most élek, és Szekszárd, ahol 18 éves koromig laktam.

11. Szereted-e a magas sarkú cipőt (máson vagy magadon)?

Mostanában egyre többet hordok magas sarkút, főleg pántosat, amolyan húszas éves stílusában. De első a kényelem, túl magas sarok vagy hegyes orr nem jöhet szóba.

Nem csak könyves kérdéseim a jelöltjeimhez:

1. A rövid hajat szereted vagy a hosszút?

2. A nagy városokat szereted vagy inkább a vidéket?

3. A tengerparton nyaralnál inkább vagy a hegyekben?

4. Moziba jársz vagy inkább tévézel?

5. A medencét kedveled vagy a természetes vizeket?

6. A humoros könyveket kedveled vagy azokat, amik megríkatnak?

7. Könyvtárba jársz vagy inkább vásárolsz?

8. Könyvre költesz többet vagy ruhára?

9. A hagyományos konyhát kedveled vagy az újdonságokat?

10. Milyen sportot választanál szívesen, ha mindenben tehetséges lennél?

11. A kutyákat vagy a macskákat kedveled jobban?

Akiknek küldöm tovább a díjat:

1. Amrita_noita

2. cseri

3. katacita

4. Juci

5. f_andi

6. BridgeOlvas

7. Diamant

8. patricia

9. krlany

10. ficka

11. hóvirág

 Aki már megkapta vagy nem szeretne ilyesmivel pepecselni, az tekintse egyszerűen tiszteletem jelének. :-)



A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr824692578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása