Ahhoz képest, hogy milyen régi már (25 éves) ez a Mr.Men sorozat, hozzánk elég lassan értek el Hargreaves mesekönyvei. Most az Agave jóvoltából ismerkedhetünk az engem a Barba családra és Smiley-ra együttesen emlékeztető figurákkal. Részemről a lányos, Little Miss szekciót vettem célba, gyermekem neme alapján.

Elsőre a Miss Napsugár című részt választottam, valami pozitívra vágytam ugyanis, és ezt maradéktalanul ki is elégítette ez a kis történet a Jajországot felvidító Napsugárkisasszonyról. A történet elég banális, de azt hiszem pont ezért megfelelő az óvodás korosztálynak. Egyszerű de nagyszerű.

Ugyanez azonban nem mondható el a külcsínről. Bár az én lányom már nyolc éves, így nem fog kárt tenni a kötetekben, mindenesetre ezt a puha fedelű kiadást nem szívesen adnám egy kisebb gyerek kezébe, mert óhatatlanul pillanatok alatt leamortizálja. Én személy szerint olyan kivitelt képzelnék el, mint a Boribon sorozat vagy a Bogyó és Babóca, jó masszív keményfedéllel, és a jelenleginél azért kicsit nagyobb méretben. Ha az Agave tartja az ígéretét, és jövőre további részeket üdvözölhetünk, talán javít a koncepción, bár az biztos, hogy ez valamennyivel megdrágítaná a köteteket, de ha az előbb említett hasonló sorozatok árszintjét nem lépné túl, azért még gondolom sok lelkes szülő megvásárolná ezt a bájos sorozatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr32874706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása