Nagy Németország rajongó vagyok, számos táját volt szerencsém bejárni, szeretem az ódon városkákat, a gyönyörű természetet, a vendégszeretetet. Bármikor felkerekednék újra, hogy nézelődjek, pihenjek, vásároljak, és ehhez Bereznay Tamás könyve csak még jobban meghozta a kedvemet. Jó kis propaganda ez a könyv, úgy látom a németek elég rendesen meg is támogatták mind a könyv megjelenését, mind Bereznay útját, de csöppet sem baj ez, mert valahogy nekem mégis abszolút hiteles tud maradni. Persze inkább úti könyv a kötet, én egy szakácskönyvtől jóval több receptet várok, meg most is azt kell mondanom sajnos, hogy nem voltam feltétlenül elájulva az ételektől, mégis nagy-nagy kedvvel forgattam napokon keresztül a kötetet. Olykor nosztalgiával, mert én is jártam azon a vidéken, vagy vágyódással, mert szeretnék eljutni sok-sok a könyvben említett helyre. Mindenesetre ez a könyv jó lenne, ha ott lenne a könyvespolcomon (könyvtári példányt olvastam), nagyon jó kis utakat lehetne szervezni a segítségével, mert mindenre kiterjedően szolgál hasznos infókkal, az utazástól, a látnivalókon keresztül wellness-lehetőségekig. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr202717767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása