Nagyon sok újító szakácskönyvet olvastam, forgattam már, szeretem az egzotikus ételeket, a nem mindennnapi hozzávalókat. Eddig nem voltam az a hagyományos háziasszony, aki minden vasárnap húslevest tálal és sátoros ünnepekkor töltött káposztát főz, de most Bereznaytól ihletet kaptam, beleszerettem a hagyományos magyar konyhába. Egyébként enni eddig is szerettem a hortobágyi palacsintát meg a tojásos nokedlit, de valahogy mindig úgy alakítottam, hogy valaki megcsinálja helyettem. Most viszont- túl a harincas évek derekán, majd tíz évnyi házassággal mögöttem és Bereznayval az oldalamon - úgy döntöttem, hogy igazi mai magyar háziasszonnyá fejlesztem fel magam, és behozom a konyhámba az újító szellem mellé a tradíciókat is. Bereznay tökéletesen ötvözi e kettőt a könyvében, szerintem mindenki beszerezhetné a Horváth Ilonája mellé. Igaz, hogy nem annyira átfogó mint a nagy klasszikus, viszont gyönyörű kivitelű, megállja a helyét bármelyik külöldi sikerszakács könyve mellett.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr142262297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása