Beértük a külföldi kiadásokat, és végre nálunk is megjelent Bernie Rhodenbarr történeteinek eleddig utolsó része. Viszonylag hamar hozzájutottam a könyvhöz, és rohamtempóban el is olvastam, mivel kaptam egy felkérést, hogy rangsoroljam a köteteket a tizedik megjelenésének alkalmából. Meg kell mondjam először úgy gondoltam, hogy nagyon jó helyezést kap ez a kötet, ha nem  a legjobbat. Block most is izgalmas, jól felépített krimit tálalt nekünk, egyszerűen letehetetlen volt. A szokott figurák hozták a formájukat, és Bernie ismét annyira szerethető volt, hogy számomra egyedül elvitte volna a hátán a könyvet. Sajnos a végkifejlet nekem nagy csalódás volt, meglehetősen kusza volt a megoldás, nem is nagyon értettem, hogy ki-kicsoda, mi hogyan történt. Ez két lehetőséget vet fel, vagy én vagyok kissé lassú felfogású, vagy Block bonyolította túl a sztorit... 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr192239225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása