Ezt még a Hornby könyv előtt befejeztem, csak nem jutottam odáig, hogy írjak róla. Nem egyben olvastam, hanem hetekig lapozgattam, ízlelgettem magamban az ételeket. A végén arra jutottam, hogy gyönyörű kiadvány, nagyon érdekes, rengeteg információt ad a zsidóság étkezési szokásairól, a kóserségről, az ünnepekről (bár ezekről már a rabbis krimisorozatból is sokat tanultam :-), de nem igazán találtam benne elkészíteni való receptet, valahogy nem az én stílusom. Azért mielőtt visszavinném a könyvtárba (mert onnan van természetesen), végiglapozom, hátha mégis rábukkanok valamire, ami pont hiányzik a repertoáromból. Meg nézegetem majd a blogot is, mert tetszik, ahogy Eszter ír, és a képek is gyönyörűek.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr341476344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása