blog_121.jpgMár régen kíváncsi voltam Bezselics Ildikó, győri kötődésű gasztroblogger könyvére, elő is jegyeztettem a könyvtárban, de valaki úgy ráült, hogy már azt hittem, keresztet vethetek a könyvre, az illető már sose hozza vissza. Így nagy meglepetésként ért az értesítés, hogy több mint egy év várakozás után mehetek a kötetért. Nem olvastam a szerző blogját soha (most egy kicsit belenéztem, de nem vagyok elájulva), és igazándiból azt gondoltam, az ő tevékenysége csak egy helyi híresség felfújt lufija, és az ismertebb gasztroboggerekhez hasonlítva majd nem nagyon tud nyújtani semmit, szóval meglehetősen szkeptikus voltam, de mint az elején említettem, egyben érdekelt is, valahogy úgy, mint amikor az ember nagyobb kedvvel olvas egy akár gyengébb regényt is, ha ismerős helyszíneken játszódik. Ehhez a kinduló ponthoz képest végül nagyon tetszett a könyv, jó felosztású, informatív, a szerző kellemes stílusban tárja elénk a számomra szerethető recepteket, konyhai fogásokat, a mindenre kiterjedő tudnivalókat. Van itt rajz az állatok felépítéséről (ezt Hegyi Barbaránál láttam először, és nagyon hasznos szerintem), lista a szükséges konyhai felszerelésekről, a kamra  tartalmáról, külön fejezet a terítésről és a végén még a konyha tisztántartásáról is, ami nálam már a mániákusság határát súrolja, de a takarítás sosem volt az erősségem. Előételtől a desszertig minden fogáshoz találunk fantáziadús, modern, a valóságtól mégsem elrugaszkodott recepteket, de van italos és befőzős fejezet is. Kivitelét tekintve a spirálozás nekem nem jött be, nehezebben forgathatóvá tette a könyvet. Az ételfotók nem annyira tetszenek, kicsit az a nyolcvanas évek stílusa, de egyébként nagyon jól ki van találva az egész, a színes fejezetelválasztó lapokkal, az oldalszámozással, az ételek neveinek megjelenítésével együtt összességében egy esztétikus kötet.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr268785950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása