meseanyu 2016.03.11. 11:37

Heti jóságok 47.

blog_267.jpg

- Új, tavaszi vers került a falra.

- Egyesületileg nőnapoztunk a DolceVitában. Nem vagyok oda azért a helyért (nincs pl. borlapjuk!), de jó volt a társaság, finom volt a lazacos-spenótos pizza, és rendes bor hiányában ittam egy Aperol Spritzet.

- Itthoni nőnap keretében csokifondüztünk eperrel.

- Barátokkal Pannonhalmán voltunk: Viator, apátság, napsütés, séta, és még egy gyönyörű tavaszi virágkompozíciót is kaptam ajándékba.

- Tibor porchettát csinált, én meg a maradék szűzet elkészítettem Kata receptje alapján. 

- Zenék minden mennyiségben: Adele,  Pink, Zara Larsson és Shawn Mendes.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr858446724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása