meseanyu 2015.05.19. 11:09

Álmoskönyv

gier_3.jpg

Kerstin Gier időutazós sorozata után nagy volt a lelkesedésem, úgyhogy olvastam tőle már egy romantikus-vicceset is, és most az új trilógiájának már a  második kötetét. Az elsőt sikerült bő egy éve kivégezni, de akkor nem írtam róla, biztos úgy gondoltam, majd egyben, de most nem bírom ki, hogy ne lelkendezzek megint, különösen, hogy a harmadik kötetre még várni kell.  Ismét nagyon jóleső németül olvasás volt, Gier egyértelműen az én szerzőm, imádom az ilyen intelligens, mégis könnyed stílusú szerzőket, egy szebb világban csak ilyen regényekből állna  a szórakoztató irodalom. Ja, és a humora is isteni.

Gier új sorozatában is ott a misztikum, amely lassan már nem hiányozhat az ifjúsági irodalomból, az ötlet teljesen új, legalábbis én még nem olvastam ilyesmit, hőseink ugyanis egymás álmaiban járnak ki-be. Az alapötletből természetesen következik az izgalmi faktor, emellett meg ismét van középiskolai romantika meg intrikák, fordulatos családi élet, és mindez a londoni felsőbb körökben, egy hangulatos házzal, kutyákkal, macskákkal, sütikkel, vicces dumákkal.  Annyira világszínvonalú az egész, hogy tekintetbe véve Gier régebbi trilógiájának sikerét magyar piacon is, nem értem, miért nem jelent még meg nálunk az első rész sem. Még a gondolattal is elkezdtem kacérkodni, hogy nekem kéne lefordítani. 

gier_2.jpg

gier_1.jpgAz első kötet  2013-as, a második 2014-es kiadás a Fischertől, mindkettő kedves ismerőstől kölcsönözve. A második borítója nekem határozottan jobban tetszik,  talán a kedvenc türkiz miatt. Mindenesetre finomabb, kevésbé hatásvadász. Kicsit lehetne egységesebb is a sorozat külleme, ez a másik trilógiánál jobban sikerült, de még mindig a jobb, ízlésesebb borítók közé tartozik mindkettő.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr517472070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása