meseanyu 2015.02.18. 15:39

Heti zene 3.

Erre a hétre valami glamúrosat szerettem volna, mert szombaton megyünk a szekszárdi Jogász Bálba, és egyelőre ez az esemény az életemben a csillogás csúcsa. (Persze csak addig, amíg jövőre meg nem lesem a győri Médiabált.) Már van szép tollakkal díszített (!) és egyéb tekintetekben is csillivilli ruhám, és benne van a bugi a lábamban. Ezt a Take That számot múlt héten hallottam először (pedig már jó régi), és rögtön báli hangulatba kerültem tőle. És nem, nem vagyok/voltam Take That rajongó, bármennyire is ez tűnik ki a legutóbbi dalválasztásaimból. Bár a Babe című számukat imádtuk a barátnőimmel, inkább Kispált meg hasonlókat hallgattunk akkoriban (is).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr917186227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása