Ennek a könyvnek már a címe is olyan bájos, hogy várható volt, nálam nyert ügye lesz. Nagy elánnal feltettem a várólista csökkentésre is, és szerencsére nem kellett csalódnom. Kaptam egy rendkívül olvasmányos, üdítő hangvételű kis könyvet, amelynek minden sorát élveztem.

A levelek stílusa rögtön megfogott, tele humorral, könnyedséggel. A szereplőket rögtön a szívembe zártam, és még a háborús leírások komorsága sem tudott eltántorítani attól, hogy szinte egy szuszra olvassam végig a könyvet, számomra ez a regény letehetetlennek bizonyult, be is került a kedvencek közé.

Lehet, hogy felszínes nő vagyok, de nekem ennyi pont elég a borzalmakból, ennél töményebben nem szívesen olvasok ilyesmiről, de azért kell néha ilyen is, és ez a könyv számomra pont emészthető formában tálalta a II. Világháború eseményeit, ráadásul egy olyan helyszínre koncentrál, amiről eddig nem nagyon hallottam. Határozottan kedvet kaptam meglátogatni a Csatorna szigeteket, bár nekem nehéz a vidéki Angliából olyan helyet mutatni, ahová nem kerekednék fel most azonnal.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr433170280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása