meseanyu 2010.11.18. 11:23

Ki lennék?

 Cseri dobta nekem a labdát, úgyhogy most megtudhatjátok, én melyik regény hős (de inkább hősnő:-) bőrébe bújnék.

A legkézenfekfőbb persze Anne (Zöld Oromból, én továbbra is így hívom, jobban tetszik ez a kifejezés, mint a regénybeli Zöldmanzárdos Ház).

  Mindenképpen olyan valakit választanék, aki boldogságban, szeretetben él, lehetőleg vidéken, egy szép nagy házban, vagy egy kastélyban. Ilyen szempontból az Austen hősnők is szóba jöhetnek, leginkább talán a kedvencem Elinor Dashwood.

 

 

 

 

 

És lennék szívesen Miss Marple is, bár egy kicsit elbizonytalanít a férj-gyerekek hiánya, de azt hiszem, ő így is teljes életet él.

 

 

 

 

 

 

És hogy kinek adnám tovább? Hóvirágnak és Ildynek

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr962456816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hoovirag 2010.11.18. 14:46:43

Klassz :) Köszi szépen a labdát, holnap délutánig tutira megcsinálom is ^^

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2010.11.22. 08:45:55

Szívesen, már meg is néztem a posztodat, jó lett, és bár nem olvastam a könyvet, hozzád illőnek érzem a választást. :-)
süti beállítások módosítása