Már talán észre lehetett venni, hogy sorozatfüggő vagyok, így Small rabbi történeteiből sem hagytam ki egyet sem. Jelen esetben nem jöttem rá a gyilkosra, bár nem volt túl bonyolult a megfejtés, de azért elég jól keverte a kártyákat Kemelman, hogy ne legyen unalmas a sztori. Így az utolsó kötetnél vettem észre (valószínű az eddigieknél is így lehetett), hogy a regény meglehetősen rövid fejezetekből épül fel, és ez feszessé teszi a történetmesélést, fenntartja az izgalmat. Talán ezért is találtam szórakoztatónak és gyorsan olvashatónak a kötetet, még a szokásos "hogyan szabaduljunk meg a rabbitól" történetszál sem idegesített, és persze megint érdekes vallásfilózófiai fejtegetéseket olvashattam, ami szintén jólesett. És ha már sorozatról van szó, szólnom kell a klassz borítókról is, ez a mostani a lila miatt különösen a szívem csücske, és nagyon jó a cím és a rajz együttes, finom humora.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr821884134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dün · http://konyvekazeletembol.freeblog.hu 2010.07.29. 08:23:41

Én még csak az első részt olvastam a sorozatból, de az nagyon tetszett, jó tudni, hogy végig olyan jó lesz :)
(legalábbis erre következtetek abból, hogy végigolvastad a sorozatot :)

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2010.07.29. 13:08:12

Bár én sorozatmániás vagyok, és ha egyszer elkezdem, csak akkor nem olvasom végig, ha nagyon untat már az első rész is, de igen, hasonló színvonalú a többi rész is, tehát ha az első tetszett, a többi is fog.
süti beállítások módosítása