Határozottan többet vártam ettől a könyvtől, valamilyen Rushdies, mágikus realizmusos fílinget, és hogy stílszerű legyek, volt benne egy csipetnyi mese meg misztikum, de valahogy nem az általam szeretett módon. Végső soron csak egy romantikus történet volt, meg egy kis szociográfia.  Még ez utóbbi vonulat volt számomra az érdekesebb, hogy hogyan élnek az indiai bevándorlók az USA-ban, meg a hősszerelmes által bejöttek egy kicsit az indiánok is. A szerelmi szálba valahogy egyáltalán nem tudtam beleélni magam: a gazdag, jóképű amerikai pasi beleszeret az öreg indiai nőbe, mert tudja, hogy a vén test valami mást takar... Hááát.... A stílusa, nyelvezete különleges akar lenni,  de engem inkább idegesített a költőieskedése. Könyvtári volt, úgyhogy legalább pézt nem költöttem rá, de összességében nekem egy közepeske történet volt, semmi extrával.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr331525774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása