blog.gif

- Szombat délelőtt végre eljutottunk a Primadonnákra, nagyon szórakoztató darab volt, jókat nevettünk. Utána megebédeltünk a Fűszeresben. Én csak egyszerű Leberkäsesemmelt ettem, de nagyon jólesett.

- Aztán az estét sógoromék meghívására  Győrújbaráton töltöttük, ahol valami falunapszerűséget tartottak. Fellépett a Fool Moon, akik számomra meglepően jó koncertet adtak. Nem emlékeztem rá, hogy ők ilyen acapella zenekar, de mivel ezt a műfajt szeretem, és ők jól is csinálják, azt hiszem mostantól figyelni fogom a munkásságukat. Utánuk a Margaret Island következett, na őket már jobban ismerem, de nem elsővonalbeli kedvencek. Viszont ez a komcertjük nagyon profi volt, akármelyik fesztiválon elment volna, úgyhogy ezt is nagyon élveztük. A kaja nem volt valami nagyhatású (főzőverseny volt), kivéve a régi hagyományos tallért, a hangulat viszont verhetetlen. Ja, és Katinkának vettünk még olyan világítós fülbevalót is, amilyet a Margaret Island énekesnője viselt a színpadon. Nagyon cuki!

-  Lombseprűért mentünk az OBI-ba, de virágokat is vettem: bentre ezeket, a teraszra meg ezt a szépséget.

- Sikeres könyvtári látogatás: két P.D. James-szel, és Julia Rochester Ház a világ peremén című kötetével tértem haza. Mindegyikre nagyon kíváncsi vagyok!

- Amikor gondolkodsz rajta, hogy bemenj-e a Vásárcsarnokba szőlőért, mert tavaly valami isteni finom, mézédes, aprószemű, magnélkülit vettél ott, de lustaságból mégsem mész be, azt gondolod, majd csak lesz valami a Lidlben is. És aztán ott a szőlő, pont olyan, pont az, és ráadásul bio.

- A munkát még szoknom kell (félállásban vagyok, minden délután), de van egy német kolléganőm, aki Berlinből jött, és nagyon szimpi, jókat beszélgetünk németül. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1412791256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása