meseanyu 2015.10.16. 11:48

Heti jóságok 27.

latte.jpg

- Wellness-hétvége Sikondán. Beszámoló hamarosan.

- Óriás batyu a Reisentheltől. Mindent elnyel, imádom. És bár eddig nem szerettem, rájöttem, hogy a fekete is jó tud lenni. Ja, és vízálló, ami a legnagyobb vívmány ebben a kutya időben.

- Egyébként ha nem esik az eső, és 10 fok fölött van a hőmérséklet, nem zavar a borongós idő sem, sőt kifejezetten romantikusnak találom.

- Újra iszom Chai lattét a kávégépből. Amikor először megkóstoltam, nem jött annyira be, de nagyon idegesített a bontott doboz látványa, így újra kipróbáltam, és most rájöttem a trükkjére, hogy milyen arányban kell kevernem a két kapszulát, hogy jó legyen. Meg talán az is segített, hogy nemrég vízkőtelenítettem a gépet, és most jó masszív a hab.

- Mindenki áradozott a különféle illatosítókról, ezért én is vettem egy illatgyertyát a Lidl-ben, amikor megláttam a pénztárnál. (Arról, hogy hova suvasztottam el a legutóbb az IKEA-ban vásárolt illatmécseseket, inkább ne kérdezzetek.) Ez egy Air Wick Life Scents gyertya, Mom's baking elnevezéssel, és valóban hozza a kellemes házi süti illatot, némi karácsonyi hangulattal megfejelve. Az illata nem tolakodó, természetes, kellemes, és jól mutat az üvegtartóban lévő, halvány karamell színű gyertya a polcon.

- Mindenféle zenék jöttek szembe a héten. Először is rákerestem, hogy kinek a száma a mostanában nyomatott Fanta reklám zenéje. Újra rá kellett döbbennem, hogy nagyon bejön nekem a skandináv csajci-pop. Aztán egyre inkább a fülembe mászott a Kiscsillag Bújócska című száma, főleg a gitár riffek hihetetlenül jók benne. Na meg a klipje is profi. Aztán meg egyik esős délutánon a Petőfi leadta a Mrs. Robinsont a Simon and Garfunkeltől és erről eszembe jutott a film is, és azon gondolkodtam, hogy ezek majd vajon a lányomnak is olyan kultikus élmények lesznek-e, mint nekem gimis-egyetemista koromban, vagy a nagy klasszikusok menthetetlenül eltűnnek a süllyesztőben. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr797972819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása