Idei nyaralásunkat régi álom megvalósulásaként Toszkánában töltöttük, gyönyörű városokkal, bűbájos falucskákkal, remek ételekkel-italokkal, az Etruszk Riviéra homokos strandjával, az azúrkék tengerrel, és én részemről két krimivel. 

elkóborolt túrázó.jpgAgatha Raisin legújabb kalandjával kezdtem, ami nem is annyira új már, de én félretettem a nyaralásra, ez a sorozat ugyanis nekem mindig biztos szórakozást nyújt. Most sem kellett csalódnom, halálos volt ez a rész (hehe, szó szerint), tele minden rendű és rangú valamint szexuális beállítottságú, mulatságosabbnál mulatságosabb szereplőkkel, ami meg James és Agatha között bonyolódott, na az bőven kimerítette a hűűűű-faktort. A következő rész még izgisebbnek ígérkezik, már alig várom.

udvarház rejtélye.jpgMásodiknak is  maradtam a kriminél, de áttértem egy másik korszakra, megpróbálkoztam Stephanie Barron nálunk most megjelent sorozatának első kötetével. Hatalmas ötletnek tartom Jane Austen nyomozóként való szerepeltetését, így a két kedvenc műfajomat sikerült a szerzőnek ötvöznie. A megvalósítás miatt sem panaszkodom (bár Agatha most egy árnyalattal jobban le tudott kötni), mindenképpen követni fogom ezt a sorozatot is.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr814627120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása