meseanyu 2017.03.24. 08:35

Heti jóságok 90.

blog_244.jpg

- Egyesületi megbeszélést tartottunk a parkban, de a hirtelen jött eső bekergetett minket az egyik szomszédhoz, ahol rozé és kézműves fokhagymás sajt társaságában múlattuk az időt.

- Az Étterem Hét  keretében ismét a Szél Fiaiban ettünk. A kaja, ha nem is lenyűgöző, de abszolút élvezhető volt, a kiszolgálás nagyon szívélyes, és együtt volt a nagy család, szóval roppant kellemes volt a hangulat.

- Már a múltkor a szülői koncerten is elbűvölt egy darab, amit egy másik lány játszott, most Katinka is megkérte Balázs bácsit, hogy megtanulhassa, és legszívesebben mindig ezt játszatnám vele. Neten nem találom, a szerzőt se tudom, csak annyit, hogy Daydreams a címe.

- Most már aztán tényleg itt a tavasz, egy szál muszlinblúzban ültem kedd délután az iskolaudvaron. Ilyenkor egész harmonikusnak tűnik az ittlét. Otthon meg bújnak ki a hagymások, virágzik a kikeleti bangita, minden tele van bimbóval, a népek meg kirajzanak, és bicikliznek, futnak, játszótereznek. Én meg megkezdtem a kerti munkálkodást. Ja, és jelenleg is csiripel egy picinke cinke a villanyoszlopon.

- Csini padlizsánokat vettem, meg gyönyörű  kelkáposztát, és mindenféle jóságok születtek. A kelkáposztát pl. megpároltam, és utána kicsit összesütöttem konzerv paradicsomos babbal, valami isteni lett.

- A Molyon fedeztem fel, és egészen beleszerettem Karla Gerard képeibe.

- Végre találtunk új fogszabályzó orvost: nem kell várni, roppant kedves, szimpatikus, és árban sem lehúzós.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr9912353903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása