img_e0684_1.JPG

Elégedett vagyok azzal, hogy a tizenkettőből csak három könyvet nem olvastam el az őszi polcról, mert teljesen tudatosan döntöttem úgy, hogy ezek most nem érdekelnek, nem véletlenszerűen maradtak ki. A Ferrantét elkezdtem, de nem tetszett, az Atwood meg nehéznek tűnt most, majd talán egyszer. Érdekes, hogy Wodehouse-hoz sem volt kedvem, úgyhogy feladtam a tervem, hogy havi egy kötetet olvasok tőle is, valahogy az ő regényei inkább tavaszra, nyárra valók, valószínű akkor majd visszatérek rájuk.

A várólista-csökkentés is kifejezett sikertörténet, hiszen csak négy könyvnél tartottam, amikor elmúlt a nyár, és november végén mégis sikerült befejeznem a projektet.

Az új beszerzésekkel is jól állok, szerintem még a télen elolvasom mindegyiket, amelyik érdekel.

A téli polcot sokat alakítgattam, és az utolsó percben szinte teljesen átvariáltam, de most nagyon lelkesen állok hozzá, mert szinte mindegyik könyv olyan rajta, hogy azonnal elolvasnám. Közben szeretnék még visszakanyarodni a tavaszi és nyári polcaimhoz is, mert ott is lapul még egy-két könyv, ami nagyon nekem való szerintem.

Januártól indul az új várólista-csökkentés, amiről már írtam, hogy idén csak gyerekkönyvekkel indulok, úgyhogy reményeim szerint elég gyorsan haladok majd vele. Csináltam egy plusz gyerekkönyves polcot is, ide majd folyamatosan rakosgatom a köteteket, amik érdekelnek. Ugyanígy járok el a szakácskönyvekkel is, mert szeretném egy kicsit csökkenteni a molyos várólistámat, ami megint túllépte a hatszázat, pedig az volt a célom, hogy hosszú távon ötszáz könyv alatt maradjak. Úgy gondolom, hogy ezekkel a gyorsan olvasható kötetekkel sikerül majd javítanom a helyzeten.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr3416764970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása