meseanyu 2021.01.01. 16:34

Decemberi zárás

img_e4424_1.JPG

Beszerzések (2):

Nagyon izgultam, de a végén megjött a várva várt utolsó kötet a karácsonyi hangolódáshoz:

Agatha Christie: Adventi krimik

Illetve tesóm névnapi ajándéka:

Sarah McCoy: Marilla a Zöld Oromból

Olvasások (14):

A decembert az első karácsonyváró könyvemmel kezdtem:

Bakó Ágnes: Széllelbélelt karácsony (saját)

Aztán következett egy üdítő kis francia regény, ami kedvenc is lett:

Antoine Laurain: A piros notesz (saját)

Ezt újabb karácsonyi könyv követte:

Thury Zsuzsa: Szökés karácsonykor (saját)

Utána a Goth Girl sorozattal folytattam:

Chris Ridell: Goth Girl and the Fete Worse Than Death (saját)

Aztán jött a karácsonyos Kosztolányi:

Kosztolányi Dezső: Csodát nekem (saját)

Ezt követte még két Goth Girl egymás után:

Chris Ridell: Goth Girl and the Wuthering Fright (saját)

Chris Ridell: Goth Girl and the Sinister Symphony (saját)

Hirtelen felindulásból újra  elolvastam az egyik kedvenc Szabó Magdámat:

Szabó Magda: Születésnap (saját)

Aztán jött egy szintén eléggé aktuális történet:

Arthur Ransome: Téli szünidő (saját)

A karácsonyi hangolódást Karinthyval folytattam:

Karinthy Frigyes: Karácsonyi társasjáték (saját)

És utána végre kezembe vehettem ezt a csodás kötetet:

Agatha Christie: Adventi krimik (saját)

A karácsony Marillával telt:

Sarah McCoy: Marilla a Zöld Oromból (saját)

Aztán becsusszant egy be nem tervezett kötet, amire a barátnőm beszélt rá:

Csernus Imre: Főnix (kölcsön)

És a decembert és egyben az évet egy baromi jó Jonassonnal zártam:

Jonas Jonasson: Édes a Bosszú Részvénytársaság (saját)

A decemberi könyveket majdnem mindet a téli polcról, illetve a karácsonyiról választottam. Könyvtárban nem voltam, az egy kölcsön könyv kivételével csak saját példányt olvastam, és többnyire nagyon jó kis bekuckózós köteteket.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr4016364586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása