meseanyu 2020.12.02. 10:51

Novemberi zárás

img_4407_1.JPG

Beszerzések (8):

A hónap elején megjött két német nyelvű könyvem a bookdepóról. Azért rendeltem őket, mert ez az értékelés nagyon felkeltette az érdeklődésemet:

Carla Berling: Klammerblues um zwölf

Carla Berling: Der alte muss weg

Szerettem volna megszerezni a Libri két karácsonyi könyvét, így elgondolkodtam, mit is rendelhetnék e célból. Először azt nézegettem, hogy milyen olyan könyv van a várólistámon, amit nagyon szívesen olvasnék, de nincs meg a könyvtárban. Két régebbi megjelenésre esett a választásom:

Antoine Laurain: A piros notesz

Sarra Manning: Londonban bármi megtörténhet

Tibor is kért két könyvet:

Nagy Henriett: Lehetnénk-e boldogabbak?

Kepes András: A boldog hülye és az okos depressziós

És ennek eredményeképpen megkaptam a két karácsonyi csodát:

Kosztolányi Dezső: Csodát nekem

Karinthy Frigyes: Karácsonyi társasjáték

Olvasások (15):

A hónapot egy viszonylag régi adóssággal kezdtem. Még júliusban kaptam ajándékba kedves barátaimtól a könyvet, és most végre sorra tudtam keríteni:

Saul Austerlitz: A Jóbarátok-generáció (saját)

Utána zsűrizendőket olvastam:

Dániel András: Merre jártok, kuflik? (könyvtári)

Kiss Judit Ágnes: Zsálya hercegnő és az öregnek hitt herceg (könyvtári)

Kertész Erzsi: Ludmilla újabb esetei (könyvtári)

Szabó Borbála: Kisvasút a pincében (könyvtári)

Vadadi Adrienn: Öten a Kőhegyen (könyvtári)

Dániel András: Nincs itt semmi látnivaló! (könyvtári)

Boldizsár Ildikó: A fiú, aki Varjúvárról álmodott (könyvtári)

Ezen a ponton tettem egy kis kitérőt, elolvastam a könyvklubos könyvet:

Frei Tamás: Bábel (kölcsön)

Majd folytattam újra a zsűris könyvekkel:

Rojik Tamás: Szárazság (könyvtári)

Lipták Ildikó: Csak neked akartunk jót (könyvtári)

Mészöly Ágnes: A királyné violája (könyvtári)

Aztán jött egy könyv, ami már nagyon régóta pislogott rám a könyvespolcról, de mivel nem vagyok nagy újraolvasós, és mindig annyira el voltam havazva, eddig ellenálltam. Most viszont úgy éreztem, kell nekem ez a történet, hogy kicsit helyre jöjjek a rossz lelkiállapotomból, és nem is csalódtam, üdítő élmény volt ismét:

Audrey Niffenegger: A Highgate-temető ikrei (saját)

A hónap végén még gyorsan lenyomtam az utolsó nálam lévő könyvtári könyvet:

Wéber Anikó: Az ellenállók vezére (könyvtári)

Szintén hangulatom javítására olvastam az egyik újonnan beszerzett kötetet is:

Nagy Henriett: Lehetnénk-e boldogabbak? (saját)

Az őszi polcról több kötet már nem került sorra, sem a várólistásról, de azzal nagyon elégedett vagyok, hogy végeztem a könyvtáriakkal, úgyhogy összességében olvasásilag jó kis hónap volt ez a november.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr4916204084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása