img_4275_1.JPG

Március negyedikén írtam a tavaszi terveimről, és milyen érdekes most visszaolvasni, hogy sejtelmem sem volt róla, hogy alig két hét múlva bezárnak a könyvtárak, és eltelik úgy a tavasz, hogy nem tudok hozzájutni az előjegyzésben levő könyveimhez. A tavaszi polcomon két ilyen könyv volt, Orvos-Tóth Noémi és Celeste Ng könyvét ezen okokból nem tudtam elolvasni. A többit viszont sikeresen lenyomtam, Mariana Leky egyik könyve maradt utolsónak, de annak is folyamatban van az olvasása. Úgyhogy e téren elégedett vagyok. Abban is igazam volt, amikor terveztem, hogy sok zsűrizendőt fogok olvasni, más kérdés, hogy valószínűleg, ha nyitva a könyvtár, még többet olvastam volna ezek közül. Viszont a könyvtár zárva tartása abban is változtatott az olvasási szokásaimon, hogy több könyvet vettem, és azok egy részét viszonylag hamar el is olvastam, így egy-két szomszédoktól kölcsönzött könyvön kívül nagyrészt saját példányokat olvastam. Volt sok ötcsillagos kötet, de olyan igazán nagy kedvenc nem született a tavasszal, talán az egyik legnagyobb élmény az egyik zsűrizendő volt, Csóti Lili regénye.

Nyárra főleg könnyedebb történeteket terveztem, illetve három non-fictiont. Michelle Obama könyve kölcsönkért, a többi saját példány. Nem tudom, kinyit-e a könyvtár, de ha nem, akkor sem nagyon tervezek a nyárra új beszerzést, tehát ha a tavaszi polccal végeztem, folytatom a többi itthon fellelhető könyvvel. Főleg a várólista-csökkentős csoportból tervezek válogatni, talán nekifogok végre Bródy Lili könyveinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr7915737544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása