meseanyu 2020.05.06. 20:52

Újdonságokról

borito.jpgLegnagyobb örömöm mostanában az újdonságok között Julie Buxbaum új regénye volt, amit hamarosan meg is kapok szülinapomra. (Végül ezt választottam az új Zafón helyett, de szerintem azért azt is meg fogom majd rendelni.) Az írónő nagy kedvencem, mindkét eddig magyarul megjelent kötete abszolút öt csillagos volt számomra. A cselekmény egy nyári táborban játszódik, van benne cuki szerelmi szál, de egyben nagyon komoly témát dolgoz fel, a szeptember 11-i terrortámadást. Azt hiszem, mindent összevetve, nem fog csalódást okozni.

 

borito_1.jpgTheodora Gossnak az első könyve fog megjelenni május végén magyarul, amely egy trilógia része. A szerző azért is érdekes lehet számunkra, mert Budapesten született, és gyermekként került Amerikába. 2002 óta ír, és könyveivel a műfaj számos díját elnyerte már. A viktoriánus korban játszódó regény főszereplője Mary Jekyll, Stevenson híres-hírhedt hősének lánya, és a történetben sok más irodalmi ismerős is feltűnik, például Sherlock Holmes. Kicsit krimi, kicsit misztikus, izgalmas és humoros, úgyhogy nagyon megvan benne a jó szórakozás ígérete.

 

borito_2.jpg

Anne Hart kötete csak szeptemberben várható, de szerintem minden Agatha Christie rajongó nagy izgalommal várja. A kanadai szerző Poirot portréját a róla szóló regények és novellák alapján rajzolta meg, és szerintem mindenki szívesen olvassa majd, aki kedveli a világirodalom egyik leghíresebb nyomozóját. Szerintem ez egy olyan alapmű lesz, ami az én polcomról biztos, hogy nem hiányozhat majd.

 

 

borito_3.jpgVégül pedig egy hamarosan megjelenő útikönyvet hoztam. Kathleen Becker kötete a 111 különleges hely sorozat részeként lát napvilágot, amelynek célja, hogy az ismert úti célokat egy kicsit különlegesebben, közhelyek nélkül mutassa be. Provence-ban már jártam, de szeretnék még visszamenni, úgyhogy nyitott vagyok a rejtett kincsekre, meglepetésekre, amelyekre ennek a könyvnek a segítségével bukkanhatunk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr3215655156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása