img_e4218_1.JPG

A téli polcomon szereplő kilenc kötet közül nyolcat sikerült elolvasni, csak a Songbird maradt ki. Nem az érdeklődés hiánya volt a gond, inkább az időzavar, mert hirtelen olyan sok könyvtári könyv szakadt a nyakamba, hogy ez már nem fért bele a végén. A tavaszi polcra nem raktam ugyan át, de várólista-csökkentős, úgyhogy remélem sikerül még idén valamikor sort keríteni rá. Az elolvasottak közül mindegyik tetszett kisebb-nagyobb mértékben, a legjobban a Szavak kékben. A polc könyvein kívül is sikerült egy-két régebben rám váró kötetet elolvasni, mint például a Cormoran Strike sorozat legutóbbi részét, vagy Catherine Rider kedves karácsonyi történetét, amely régebbi beszerzés volt már, mindig tologattam, aztán végül nem bántam meg, hogy az ünnepre készülődve a kezembe vettem. Az egyik legnagyobb élmény pedig egy olyan kötet volt, amire teljesen spontán kaptam kedvet, de Delia Owens regénye minden bizonnyal sokáig velem marad. 

A tavaszi polcra megint óvatosan rakosgattam, nem akartam most sem túlvállalni magam. Az első öt kötet könyvtári, vagy már itt is van nálam, vagy előjegyzésben, úgyhogy ezeket nagy eséllyel elolvasom a tavasz folyamán. A második ötöt pedig a saját tulajdonban lévő várólistások közül választottam, hiszen ezek számának csökkenése lenne az egyik legnagyobb célom idén. Apránként azért haladok, úgyhogy ezen a téren nincs igazán lelkifurdalásom. A tavasz nagy része a polcon lévő köteteken kívül pedig valószínű a zsűrizendő példányokról fog szólni, hiszen ilyenkor van mindig a szezon finise, június elején kell kijönnünk az aktuális listákkal. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr3615503360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása