meseanyu 2020.02.02. 18:55

Januári zárás

img_e4189_1.JPG

Beszerzések (3): 

Nézegettem a régebbi várólista-csökkentéseket, és a Klikk még mindig érdekel, a könyvtárban viszont nincs meg, úgyhogy megvettem hirtelen felindulásból. Katarina Bivald regényét meg épp olvasta valaki a Molyon,  régóta kíváncsi vagyok rá, és szintén nem találtam a könyvtárban, úgyhogy hozzácsaptam a rendeléshez. Csepella Oli (ahogy Katinka nevezi) képregényének megjelenését annak idején támogattam egy kis pénzmaggal, és mindig is el akartam olvasni, de most, hogy kiderült, hogy ő a Csaknekedkislány frontembere, megvettem Katinkának (mert szereti a zenekart) és persze magamnak is, mert én meg a Nyugatosokat szeretem. 

Olvasások (8):

A Ruby Oliver sorozat második részét még a szállodában kezdtem el tavaly, de január első napjaiban fejeztem be. Szuper volt, csakúgy, mint az első rész, és végre meghozta a kedvemet az angolul olvasáshoz. L. Stipkovits Erika párkapcsolati tanácsadóját egy kedves barátnőmtől kaptam kölcsön. Nem volt rossz, de ez kenterbe veri. A Szavak kékben a karácsonyfa alatt várt ránk, és Hintafa emlékére olvastam. Az Időfutár utolsó részét tesómtól kaptam névnapomra. Még mindig zseniális sorozat, úgyhogy remélem, hogy nm zárult még le véglegesen. A csodás könyvek sora Don Tillman történetének befejező részével folytatódott, pazar szórakozás volt ez is. Aztán jött egy egész jó kis Agatha Raisin, majd Meik Wiking könyve, ami szintén karácsonyi ajándék volt. Bővebben itt írtam róla. És a Nyugat + zombikat is elolvastam rögtön a beszerzést követően. Várólista-csökkentős egy volt az olvasott kötetek között, a téli polcról pedig hármat sikerült elolvasni. 

Félbehagyások (0):

Jól indul ez az év, azt hiszem. :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr6115450162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása