img_3714.JPG

Két félbehagyottal és tíz elolvasottal zártam a tavaszi polcot, úgyhogy ismét megdicsérhetem magamat. Igazán emlékezetes könyv nem volt köztük, de az elolvasottak mindegyike kellemes élményt nyújtott. Két várólistás is kézbe került: egyiket elolvastam, másikat félbehagytam. Ez azt jelenti, hogy ötöt kezdtem el eddig a várólistacsökkentősökből, és ebből kettőt olvastam el. Nyáron sorra fog még kerülni kettő, de természetesen nem garantálom, hogy el is olvasom őket. :D

Lássuk mi lesz még a nyáron! Nagyon bevállalós vagyok huszonöt darab könyvvel, de a nyár azért a lazítás, nyaralás és ezzel együtt a több olvasás időszaka is, úgyhogy nem félek. Főleg, hogy könnyed darabokat válogattam. Az Agatha Raisinek és a Bexi-sorozat kötetei könnyen csúsznak majd, mint ahogy a régi pöttyös, csíkos darabok is. A túlevés tematikájából lesz még két könyv, erre most nagyon rácuppantam, egy-két vicces, könnyed amire rákívántam mindenféle hatások következtében, illetve három várólistacsökkentős is, hátha. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr8714736549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása