meseanyu 2018.09.07. 12:22

Augusztusi zárás

img_2930.JPG

Beszerzések (2):

Maria Krüger: Nagyanyáink idején

A földvári könyvmegállóból.

Fredrik Backman: Egymás ellen

Mert megvan az első rész, és ilyenkor nehezen állom meg, hogy ne vegyem meg a másodikat is, habár már beszerezte a könyvtár is.

Olvasások (11):

Tom Sharpe: Remetelét

Saját. Ez volt eddig talán a legbetegebb Sharpe, amit olvastam, de mindeközben meg annyira vicces, hogy néha alig bírtam abbahagyni a röhögést. 

Ittzés Laura: Nyolc perc

Könyvtári. Volt benne sok jóság, de kicsit untam, és a főszereplőt se tudtam megkedvelni sajnos.

Sarah Winman: Bádogember

Könyvtári. Winman egyelőre nem kedvenc, ahhoz még valami hiányzik, de olyan szerző, akitől mindig szívesen olvasok ezután.

Nagy Diána: Könnyű, nehéz

Nagy Diána: Előtte, mögötte

Pap Kata: Reggel, délben, este

Ezeket unokatesóm kisfiának vettem a keresztelőjére, és előtte persze átlapoztam őket, főleg, hogy volt köztük zsűrizendő is. Aranyos, egyedi képi világú, egyszerű lapozók a legkisebbeknek.

Sárváti Töttős Györgyi: Szuperhős szakszerviz

Zsűrizendő, könyvtári. Értem én a szándékot, és a hasznosságát nem is vitatom, de nekem ez még unalmasabb volt, mint az első rész.

Csapody Kinga: Irány a Dunakanyar!

Zsűrizendő, könyvtári. Nekem ez kicsit jobban tetszett, mint a balatonos (a közbülső részeket nem olvastam), de még mindig nem annyira találom a helyét ennek a sorozatnak.

Cate Berry: Nem alszunk el!

Könyvtári. Nagyon aranyos könyv. Először szkeptikus voltam a módszerét illetően, de aztán rájöttem, hogy valószínűleg zseniális. 

Szirmay Ágnes: Titkok árnyékában

Zsűrizendő, könyvtári. Az első rész jobban tetszett, de a kikapcsolódás céljának ez is tökéletesen megfelelt.

Tasnádi István - Jeli Viktória - Vészits Andrea - Gimesi Dóra: Az ellopott időgép

Zsűrizendő, saját. Ez még mindig nagyon jó! Pörgős, vicces, izgalmas.

Félbehagyások (1):

Maria Krüger: Nagyanyáink idején

Saját. Imádom az ilyen sztorikat, de valahogy a stílus vontatott volt nagyon.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr1914227123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása