moly_27.jpgJasper Fforde: Monokróm

Ez nem annyira új, de oly régen írtam már ilyen bejegyzést, hogy csak gyűltek a könyvek, és ami még azóta is nagyon érdekel, az megérdemli, hogy megemlékezzek róla, mint ez a regény is. A szerzőtől nagyon tetszett a Thursday Nextről szóló sorozat (főleg a második része), és mivel azt legnagyobb sajnálatomra nem folytatják, angolul meg nem érzek elég erőt hozzá, kénytelen leszek magam ezzel az új sorozattal vigasztalni (remélem ezt végig is viszik magyarul). Igazi nyálcsorgató értékeléseket olvastam, még a fanyalgók között is találtam olyat, ami arra engedett következtetni, hogy nekem pont az fog tetszeni nagy valószínűséggel a regényben, ami az illetőnek nem. Most nagyon meg is kívántam, úgyhogy lehet, hogy ez lesz a következő rendelésem.

 

moly_28.jpgTolnai Lajos: Új föld, új szerencse

Ez is egy kicsit régebbi, de nagyon izgat, mivel a szerző Györkönyben született, ahol az én őseim is éltek, úgyhogy már csak ezért is illene tőle olvasni. Eddig egy könyvét olvastam, és az eléggé tetszett, ennek meg most annyira figyelemkeltő a promója, hogy úgy érzem, nem lehet kihagyni. Megvenni azért valószínűleg nem fogom, annyira nem vagyok rácuppanva, meg úgy vagyok néha ezekkel az agyonreklámozott darabokkal, hogy sokszor nagyobb a füstje, mint a lángja, de azért remélem a könyvtárból majd sikerül elolvasni.

 

moly_29.jpgSarra Manning: Londonban bármi megtörténhet

Ez is az a regény, ami lehet totál gagyi, meg abszolút kedvenc is. A borító valami csodás, és ha ismerném a szerzőt (mondjuk Julie Buxbaumról vagy legújabb kedvencemről Emily Lockhartról lenne szó) valószínűleg mindent eldobva rohannék, hogy megvegyem a könyvet, de Manningnek ez az első regénye, ami megjelent magyarul, az angolul olvasással meg tudjuk jól, hogy miként állok. Szóval ez is könyvtárazós lesz, aztán meglátjuk, mit tud a szerző.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr7613814700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása