meseanyu 2018.06.06. 19:22

Májusi zárás

img_2552.JPG

Beszerzések (1):

Carlos Ruiz Zafón: Lelkek labirintusa

Tesómtól kaptam szülinapomra. Már el is kezdtem, jó lesz szerintem, pláne, hogy ősszel megyünk Barcelonába.

Olvasások (14):

Hajdú-Antal Zsuzsanna: Léggömbök

Tavaly volt zsűrizendő, de valamiért kimaradt. Idén a második részét kellett zsűrizni, ezért mindenképpen el akartam olvasni, mert szeretem egyben látni a sorozatokat. Jól olvasható, de nem lett a szívem csücske. (könyvtárból)

Hajdú-Antal Zsuzsanna: Utánad

Ez is jól csúszott, de még kevésbé tetszett, mint az első rész. Nem az én világom. (könyvtárból)

Pásztohy Panka: Gyógyítsd meg a kiskutyám!

Zsűrizendő, könyvtárból. Szeretem ezt a sorozatot, ez is nagyon helyes rész volt.

Vadadi Adrienn: Kockacukor lovassuli

Zsűrizendő, könyvtárból. A ló monológjai nagyon szórakoztatóak voltak, a többi számomra egy kissé unalmas.

Charles Dickens-László Noémi: Karácsonyi ének

Zsűrizendő, könyvtárból. Remek feldolgozás, csodás képekkel.

Vadadi Adrienn: Leszel a padtársam?

Zsűrizendő, könyvtárból. Érdekesen, empatikusan és életszerűen tudósítanak a történetek az első osztályról, sokféle probléma előjön, jó megoldásokkal, az illusztrációk is aranyosak.

Miklya Luzsányi Mónika: Cília árnyai

Zsűrizendő, könyvtárból. Fergetegesen jó, rejtélyes, szerelmes, nyári sztori. Nagyon élveztem.

Molnár Krisztina Rita: Derűs hétköznapok

Zsűrizendő, könyvtárból. Remek kis kalendárium volt, élvezetes olvasmány.

Róbert Katalin: Szelidíts meg!

Zsűrizendő, könyvtárból. Meglepően kellemes regény volt, kedves gimis sztori.

Pacskovszky Zsolt: Titkos mozi

Zsűrizendő, könyvtárból. Nem igazán ifjúsági, a krimi szál nekem már túl sok volt, de egyébként hangulatos, szórakoztató regény.

Meik Wiking: Hygge

Régen el akartam már olvasni, és a zsűriből való kikapcsolódásnak tökéletes volt, de nem győzött meg teljesen. (könyvtárból)

Molnár Krisztina: A házicsoki színe

Zsűrizendő, könyvtárból. Érdekes volt, főleg, hogy én is hasonló közegben nőttem fel, de mind szövegileg, mind képileg voltak zavaró tényezők.

Marian Keyes: A Mercy Close-i rejtély

Nagyon jól kitalált történet, remek szereplők, kiváló stílus, szerencsére most sem kellett csalódnom egyik kedvenc írónőmben.

Szabó Borbála - Varró Dániel: Líra és Epika

Zsűrizendő, könyvtárból. Ez helyes volt, de inkább színpadra való.

Félbehagyások (4):

Az összes félbehagyás az ifjúsági zsűrizendőkből került ki, és mindegyik könyvtári volt.

Varga Írisz Dóra: Örökség

Nem jött be a stílusa, állandóan fönnakadtam valami kifejezésen, mondaton. Idegesített. Pedig alapvetően érzem, hogy vannak értékei. 

Gyárfás Endre: Halló, itt Puskás!

Jó az alapötlet, de sajnos roppant unalmas volt a megvalósítás.

Frank Márton: A világ peremén

Az elején nagyon tetszett, és egy türelmesebb korszakomban talán végig is olvasom, de most amint leült, félretettem.

Erdős Zsuzsanna: Vedd már észre!

Ennél meg szerintem különb stílusban fogalmaztam gimis koromban. Pár oldalt bírtam csak belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr6014027254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása