meseanyu 2018.05.11. 08:58

Áprilisi zárás

img_2434.JPG

Na, a nagy mindenféle közepette még majdnem a havi zárást is elfelejtettem, pedig annak meg kell lennie, ha törik, ha szakad. Még jó, hogy Amadeánál észrevettem, hogy időszerű lenne foglalkoznom ezzel a kérdéssel, úgyhogy akkor lássuk, mi is történt a roppant meleg áprilisban.

Beszerzések: (0)

Még vásárolni se volt időm. :-(

Olvasások (23):

Tahereh Mafi: Illaberek

Tetszett a fülszöveg meg a borító, így régen várólistás volt, most meg random észrevettem a könyvtárban. Többet vártam, de az eleje nagyon hangulatos volt.

Chris Higgins: Bolondos családom

Chris Higgins: Bolondos családom nyaral

Chris Higgins: Bolondos családom nem fér a bőrébe

Szintén a könyvtárból került hozzám ez az irtó cuki sorozat. A főszereplő nagyon szimpatikus, érzékeny gyerek, az ő szemén keresztül látjuk kaotikus családjának kalandjait. Kezdő olvasóknak kötelezően ajánlott.

Becze Szilvia: Péter és a farkas

Zsűrizendő példány könyvtárból. Csalódás volt, kár volt átírni az eredeti szöveget, nem sikerült jól sajnos. A képek viszont csodaszépek.

Stian Hole: Garmann titka

Erre is a könyvtárban akadtam rá. Az eddigi legjobb Garmann, nagyon szerethető leírása az első szerelemnek, igazi nyári hangulattal.

Ruth Olshan: Minden, ami szép

Könyvtári. Nagyon jó alapötlet, klassz szereplők, jó szituációk, de sajnos mégsem tudott igazán megérinteni, olyan kis laposka maradt.

Lesi Zoltán: Karton és Matild

Zsűrizendő példány könyvtárból. A képek szuperek, de a szöveg sajnos nagyon gyenge, iskolás szintű.

Haász János: Felnőtteknek nem

Zsűrizendő példány könyvtárból. Jó kis társadalomkritikus, gyermeklélektani versek, de a címmmel ellentétben inkább felnőtteknek ajánlom.

Bartos Erika: Buda tornyai

Zsűrizendő példány könyvtárból.Továbbra se vagyok rajongója Bartos Erika képeinek, de ez egy jól kitalált, aranyos, érdekes kötet.

Lanczkor Gábor: Gufó a boszorkányszombaton

Zsűrizendő példány könyvtárból. A képi világ remek, de ez egy nagyon gyenge, zagyva sztori volt sajnos.

Bíró Szabolcs: A sárkány, aki nem akart aludni

Zsűrizendő példány könyvtárból. A közepén egy kicsit untam, de egyébként egy helyes kis láncmese jó tanulsággal. Az illusztrációk nem tetszettek annyira.

Jamie Oliver: Minden napra superfood

Könyvtári. Nem voltam tőle elájulva.

Bíró Szabolcs: Elveszett csillagok

Zsűrizendő példány könyvtárból. Igazán kalandos nyári történet szerelemmel, rejtélyekkel.

Anne Barnes: Nyugalom

Könyvtári. Nem mélyreható, de jól összeszedett, szép könyv.

E. Lockhart: Frankie Landau-Banks dicstelen tetteinek krónikája

Könyvtári. Szuper regény: a téma, a helyszín, a főszereplő, nagyon bírtam az egészet.

Gáti István: Tök Magda kalandjai

Zsűrizendő példány könyvtárból. Vicces, izgalmas, az illusztációk is vagányak, de valahogy mégsem lett a szívem csücske.

Dániel András: És most elmondom, hogyan lifteztem

Ezt Emmának vettem ajándékba, és előtte elolvastam. Helyes, színes, vicces, ahogy azt már a szerzőtől megszokhattuk.

Zalán Tibor: Háry

Zsűrizendő példány könyvtárból. Sajnos megint egy csapnivaló feldolgozás. Unalmas, terjengős, roppant kacifántos nyelvezetű. 

Rigó Kata: Azt mondták válnak

Zsűrizendő példány könyvtárból. A szöveg nagyon jó: intelligens, érzékeny, életszerű. Viszont az illusztrációk sajnos nem nyerték el a tetszésemet.

Gál Andrea: Hátamon a zsákom

Zsűrizendő példány könyvtárból. Nagyon helyes sztorik, de kevéske, befejezetlen az egész kötet. Sorozatnak el tudnám képzelni. De valami más illusztrátorral, mert ezek a képek rettentő gyengék.

Jeli Viktória - Tasnádi István: Dani és a megkerült születésnap

Zsűrizendő példány könyvtárból. Először nagyon tetszett, gondoltam, itt van megint egy jó történet, aztán elvesztettem az érdeklődésemet. Kár érte, mert az illusztrációk szenzációsak.

Susan Kreller: Varacska

Könyvtári. Ez übercuki volt: Varacska imádnivaló főhős, az egész szörnyvilág roppant szimpatikus, a történetek viccesek, a szöveg ötletes, a rajzok helyesek. Aki szereti Dániel András dolgait, ezt is imádni fogja.

Félbehagyások (0):

Mondjuk a Háryt például majdnem félbehagytam, annyira idegesített, de szerencsére nem volt hosszú, így azért végigrágtam magam rajta.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr9713901848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása