meseanyu 2015.12.29. 08:39

Ilyen volt 2015

blog_19.jpg

Ahogy 2014 az építkezésé, úgy 2015 a berendezkedés, otthonteremtés éve volt, és amellett, hogy minden nap hálát adok ezért a házért, ha kinézek a konyhaablakon az az érzésem, mintha mindig is itt laktunk volna. Úgy érzem, nagyon a helyemen vagyok most minden szempontból, és ez remélem a blogon is látszik.

A bejegyzések számával nagyon elégedett vagyok: tavalyi célkitűzésem volt, hogy legyen meg a havi nyolc, és ami akkor nem sikerült, azt most túl is teljesítettem, csak a március volt  gyenge, 5 bejegyzéssel (nem tudom, mit csináltam, nyilván síeltem), januárban 8, a többi hónapban pedig 9-10-11 bejegyzés született. Decemberben ezzel együtt 12 lesz. Ez köszönhető az új "Heti jóságok" rovatnak, amelynek ötletét Katának köszönöm. Ezeket a kis "hála-listákat" becsületesen megírtam minden héten, és így a könyves és egyéb bejegyzésekkel simán összejött a heti kettő, de inkább három bejegyzés. 

2015-ben eddig 142 kötetet olvastam, de a Rosie Updatet még biztos elolvasom idén, így hárommal több könyvet olvastam, mint tavaly. Oldalszámban viszont 28 000, ami 3000-el több, mint tavaly (úgy látszik, elég vaskos könyveket olvastam). Valószínű ez a kevesebb gyerekkönyvnek is betudható, bár abból volt idén is rengeteg, közel 50 kötet. Az idén valahogy tudatosabban válogattam, vagy csak türelmesebb voltam, mert mindössze két könyvet hagytam félbe.

Az idei év kedvence Fredrik Backmann története lett Ovéról, a morcos nyugdíjasról, emellett nagyon tetszett még Kazuo Ishiguro könyve a főkomornyik elrontott életéről, Fannie Flagg szépséges regénye a vagány Idgie-rőlEdward Kelsey Moore meséje a szikomorfán született Odette-ről, Kőrösi Zoltán határtalan mesélőkedvvel főzött Szívlekvárja, az ifjúsági szegmensből pedig az Időfutár sorozat, Böszörményi Gyula leányrablása és a csodás Abigél

Ezúton kívánok mindenkinek csillogó szilvesztert, az új évre pedig sok jó könyvet és csodás élményeket!

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr108205766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása