meseanyu 2014.10.08. 17:03

A nappali

DSC_0042[1].jpg

Akkor itt az első kép a berendezésről. A nappali már nagyjából összeállt, tegnap húztam fel a vadiúj huzatokat, és odáig vagyok a piros kanapétól. Hosszú távú terv, hogy több könyvespolc kellene, de sajnos ezt a fajtát már nem lehet kapni, úgyhogy ezen még agyalnom kell. Végig a fal mellett szeretnék könyvespolcokat, és akkor az egész berendezés eltolódna a terasz felé, mert ott van még hely. Aztán kell még egy szőnyeg is,  kettőt néztem ki: vagy ez, vagy ez. Az IKEA-s lényegesen olcsóbb, a másiknak viszont talán nem olyan kényes a színe. A legnagyobb kedvenc ebben a helyiségben pedig egyértelműen a füles fotel, amiben isteni jól lehet olvasni, szunyókálni meg tévét nézni, és küllemre is nagyon tetszetős.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr726771649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Littlewood · http://mslittlewood.blogspot.hu/ 2014.10.09. 08:53:43

Hát ez nagyon szép! Én biztos a sötétebb szőnyeget választanám, de ezt csak a kényelmességem mondatja velem, nem a szépérzékem.:)

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2014.10.10. 11:32:38

@Littlewood: Praktikusabb az biztos. Még van időm eldönteni egyébként, mert idén biztos nem lesz pénz rá. Régen szizál volt, de nem bírta úgy a strapát, mint elsőre gondoltam volna, és nem volt valami kellemes a felülete. Most még ezt néztem ki, élőben majd megtapogatom: www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/30270316/
süti beállítások módosítása