meseanyu 2014.01.03. 11:34

Ilyen volt 2013

esofelhonappali-copy-2.jpg

Nem írtam még soha összegzést, de most kedvet kaptam, mert olyan jókat olvastam másoknál. 

2013-ban 148 könyvet olvastam és 12 kötetet hagytam félbe. Ez kb. 34000 elolvasott oldal. A könyvek közel egyharmada gyerekkönyv, a külföldi író jóval több mint a magyar, a nemek aránya viszont majdnem egyenlő. Ez  a része jó is így, jó lenne jövőre is hasonlóan. Viszont az idegennyelvű olvasásokon jó lenne javítani: 5 könyvet olvastam németül, angolul pedig mindössze egyet, ezekből jó lenne többet.

36 könyv került a birtokomba, ebből nyolcat ajándékba kaptam, a többit vásároltam. Ebből 11 gyerekkönyv. Nagy részét el is olvastam, kivéve pl. a nagy rakat Nesbot, amit a férjemnek vettem. Többi olvasmányom könyvtári vagy kölcsönkért könyv volt, illetve a régebben polcon lévők közül is sikerült ledolgozni jó párat.

Az év legjobb könyve egyértelműen a Hová tűntél, Bernadette?, de nagyon tetszett még az És besétált a szerelem, Az eltört teáspohár, A köztünk lévő távolság és a Hattyútolvajok is. A gyerekkönyvek közül pedig az Emlékolvasók, a Matild és Margaréta, a Csomótündér, a Tücsök a Holdon és a Hófehér karácsony voltak a legjobbak.

Jó kedvvel és elvárások nélkül blogoltam, voltak nagyon jó hónapok és kevésbé termékenyek, de összességében meg vagyok elégedve a bejegyzések számával és minőségével, meg a látogatottsággal is.

Magánéletileg pedig nagyon sűrű volt ez az esztendő: lakás eladás, telek vásárlás, ház tervezése. Ennél már csak ez az év lesz izgibb, amelyről a beszámolót reményeim szerint már az új házban írom. A gyerekem ötödik osztályba lépett, nagy lány már, kamaszodik, de nem sokkal karácsony előtt megszületett az édes kis unokahúgom, úgyhogy lesz kit dajkálgatni 2014-ben.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr705724569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katherine Grey 2014.01.03. 12:33:59

Nagyon szeretem a blogodat, látszik rajta, hogy "kedvvel" írod!:) Sok sikert az új évre!

Andi (F) 2014.01.03. 19:31:48

Sziaaa! Nagyon szép ez a Szegedi Katalin kép!
És jó, hogy örülsz, bár te mindig örülsz! :)
Boldog új évet!
(még mindig itt blogolsz! :D)

PuPilla · http://pupillaolvas.freeblog.hu 2014.01.03. 22:35:53

Nagyon illik hozzád ez a Szegedi Katalinos illusztráció! :)
Boldog új évet, sok jó könyvet és blogolási kedvet 2014-re! :) Örülök, hogy Bernadette maradt az első helyen :)

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2014.01.04. 10:19:53

@Katherine Grey: Nagyon köszönöm! Neked is minden jót!:-)

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2014.01.04. 10:21:23

@andalgocia: Hát igen, itt ragadtam, mert a blogspoton foglalt volt ez a név,úgyhogy még emésztgetem egy kicsit a dolgot. :-)

meseanyu · http://jokonyvek.blog.hu 2014.01.04. 10:23:06

@PuPilla: Köszönöm szépen, neked is hasonló jókat!:-)
süti beállítások módosítása