A romantikus lelkem olvastatta el velem a második sütis krimit együltő helyemben, ugyanis kíváncsi lettem, hogy a Hannah kegyeiért versengő két férfiú közül ki lesz a befutó. Persze ez ebben a kötetben sem dőlt el, mindenesetre egy fokkal jobban tetszett, mint az előző. Bármennyire is kiszámítható volt ez a sztori is, voltak részek benne, amikor egészen izgultam, és azért ez a faktor nem árt egy krimi olvasásakor. A receptektől nem vagyok elragadtatva, az én ízlésemnek túl amerikaiak, de azért van ennek a sütögetősdinek egy hangulata, ami kellemessé teszi az olvasást. Fogyókúrázóknak mondjuk nem ajánlom, mert ebben a részben legalábbis a sütin kívül szinte oldalanként jöttek elő az egyéb ételek is, és a szereplők a fél életüket különböző vendéglátóipari egységekben és/vagy otthon nassolva töltötték. Azt hiszem beszerzem a további részeket is, de nem kell megijedni, most egy kicsi pihentetem ezen remekműveket, és valami komolyabba fogok.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr891957461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása