Lugosi Viktóriától már az Ajvé is régen a várólistámon van, de még nem sikerült a közelébe kerülnöm. A könyvtárból mindenképp szerettem volna valamit hozni a nőtől, és mivel csak a Dafke volt, ez lett az első könyv, amit olvastam tőle, de biztos lesznek még követői. A Dafke is érdekelt egyébként, úgyhogy nem csak "ha ló nincs szamár is jó" effektus játszott, de valamennyire azért féltem is a témától, azt gondoltam, hogy Fejős Évásan kommersz is tud lenni, ha nem vigyáz az ember. Igazándiból nem lett, Lugosi összehasonlíthatatlanul jobban ír, mint Fejős, de azért nekem mégis azok a részek jöttek be nagyon, ahol szó sem volt a gyerekcsinálásról, hanem sztorizgatott a szerző mindenféle régmúlt dolgokról, na az nagyon ott volt. A figurák is, bár a nem szimpatikus szereplők már-már földöntúlian gonosznak és elviselhetetlennek tűntek, de ez talán még belefér. Remélem Lugosi belehúz, és ír még egy-két könyvet, addig is be kell szereznem a gyereknek a Hümmögőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr511778867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása