Nem nagyon szeretek gépen olvasni, de ez a könyv már régóta érdekelt, ugyanis bírom nagyon Fehér Klárát, nagy kedvencem tőle a Bezzeg az én időmben. Így amikor  a molyon láttam a linkjét, és éppen ráértem, nekifogtam. Vékonyka kis kötet lehet élőben, még én is végeztem vele pár óra alatt, pedig bírok szuttyogni. Tervezem egyébként, hogy elolvasgatom lassacskán azokat a pöttyös könyveket, amelyek boldogult gyerekkoromban valahogy nem találtak rám, teszem ezt főként azért, hogy tudjak majd ajánlani a gyereknek. Bár az az érzésem, hogy ezekkel a kötetekkel nem nagyon lehet mellényúlni, a Mi, szemüvegesek is arról szól, amiről szólnia kell, iskoláról, barátságról, és bár egy másik világban íródott, olyan problémákról, amelyek ma is foglalkoztatják a kiskamaszokat. Jó lenne, ha sokan olvasnák közülük az ilyen könyveket, gazdagodnának kicsit lelkiekben, erkölcsileg, szebb lenne talán kicsit ettől a világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr891731733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása