Anyósomnak vettem a könyvet (valahogy mindig azt feltételezem, hogy bírja a történelmi regényeket), és ilyenkor igyekszem kicsit öncélúan olyanokat válogatni, ami engem is érdekel, és kölcsönkérhetem. Ezzel is így történt, és anyósom úgy adta oda, hogy jó könyv, úgyhogy vegyes érzelmekkel álltam neki, mert a molyon meg lehúzták egy-ketten. Végül nekem tetszett, szórakoztató, fordulatos történet, az utolsó lapig izgalmas. Mondjuk tényleg nem azt kell várni, amit a beharangozóban írnak, gasztrokönyvnek sem mondható, úgyhogy ha valaki ezt várja, nyilván csalódás, de aki jó stílusban megírt történelmi regényre, könnyed olvasmányra vágyik, annak bátran ajánlom.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr31431239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása