Sokat várok én úgy látszik Austentól, de mivel a nagy regényeit már olvastam, sajnos nem tud újra elbűvölni. Ez is csak egy volt a sok közül, olvasható, de nem különösebben megragadó könyvecske. A sztori vontatott volt, kiszámítható, mindig tudtam mi következik. Paródiának nem volt rossz, de a humor sem segített azon, hogy nem tudtam elfogadni a főhősnő butaságát, jobban kedvelem a csillogóan intelligens főszereplőnőket. Egyébként azt meg kell hagyni, hogy kitűnőek voltak a jellemrajzok, ezt azért nagyon tudja Austen. Mindenesetre nem bánom, hogy elolvastam, ha kedvelek egy szerzőt, igyekszem minden művén átrágni magam, úgyhogy ez is egy ilyen kötelező kör volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://jokonyvek.blog.hu/api/trackback/id/tr571407224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása